martes, 26 de octubre de 2010

GATETS PER ENCARREG -GATITOS POR ENCARGO

El mes de maig passat, la Mercedes una noia de Bilbao, em va encarregar que li fes aquest gatet de dmc que va veure en el meu album de quadres de punt de creu (http://www.enfemenino.com/album/miscuadrosapuntodecruz). Va quedar molt contenta, suposo, doncs m`ha n`encarregat dos mes per decembre per regalar als seus futurs nebodets. Un ja el tinc acabat i l`altre està en procés. A que son molt dolços!!!!!!!




El mes de mayo pasado Mercedes, una chica de Bilbao me encargó que le hiciera este gatito de dmc que vió en mi album de cuadros de punto de cruz (http://www.enfemenino.com/album/miscuadrosapuntodecruz) . Quedó muy contenta, supongo, pues me ha encargado dos más para diciembre para regalar a sus futuros sobrinos. Uno ya lo tengo terminado y el otro está en proceso. A que son muy dulces!!!!

EL FERRARI DEL MARC

El meu fill Marc, que ara té 11 anys, ha estat tota la vida un fanàtic dels cotxes, i com que el nen no te gens de mal gust el seu preferit és el Ferrari. Un dia va veure el gràfic d`aquest Ferrari en el meu ordinador i es clar em vaig haver de posar corrent a fer-lo. Encara l`haig d`enmarcar, però el Ferrari ja està fet.

Mi hijo Marc, que ahora tiene 11 años, ha sido toda la vida un fanático de los coches y como que el niño no tiene mal gusto su preferido es el Ferrari. Un dia vió el gráfico de este Ferrari en mi ordenador y clar me tuve que poner corriendo a hacerlo. Todavia lo tengo que enmarcar, pero el Ferrari ya está hecho.

EL TONI M`HA ENVIAT LA FOTO!!!!! -TONI ME HA ENVIADO LA FOTO!!!

Gràcies Toni!!!!. Com que no vaig quedar gaire contenta de la foto dels paücs del regal que li vam fer al nen del Toni i l`Alicia, li he demanat al seu pare si em podia fer una foto i enviarme-la. Doncs aquí la teniu, la foto del quadre amb la tela amb blanc.


Gracias Toni!!! Como que no quedé muy contenta con la foto de los patucos del regalo que le hicimos al niño de Toni y Alicia, le he pedido a su papá si le podia hacer una foto al cuadro y enviarmela. Pues bien, aquí la teneis, la foto del cuadro con la tela en blanco.

lunes, 25 de octubre de 2010

PREPARANT EL NADAL

El mes de Juliol el foro de Mil Puntadas, va proposar fer un sal amb aquests tres ninots de neu tan moníssims. El cas és que la inscripció ja està tancada però no em puc resistir a fer-los. Suposo que els faré tots tres juntets i finalment els enmarcaré.


El mes de Julio el foro de Mil Puntadas propuso hacer un sal con estos muñequitos de nieve tan monísimos. El caso es que la inscripción ya está cerrada pero  no puedo resistirme a hacerlos. Supongo que los haré todos juntos y finalmente los enmarcaré.

domingo, 24 de octubre de 2010

COCTEL PARA DOS

Aquest és la última labor en la que estic treballant. És per la meva germana que ja està ansiosa de tenir-lo acabat, enmarcat i penjat a la pared del seu menjador. Tranquil.la Laura que jo crec que aquests nadals ja el podrás lluïr al teu menjador. Petonets germaneta.!!!!


Esta es la última labor en la que estoy trabajando. Es para mi hermana que ya está ansiosa por tenerlo terminado, enmarcado y colgado en la pared de su comedor. Tranquila Laura que yo creo que estas navidades ya lo podrás lucir en tu comedor. Besitos hermanita!!!!

REGAL PEL TONI- REGALO PARA TONI

Fa molt poquet els nostres amics Alicia i Toni van tenir el seu bebé, un nen, que va venir després de dues nenes, el Toni. Com que no tenia molt clar que regalar-li no m`ho vaig pensar dues vegades i li vaig fer aquest quadret de punt de creu, que sempre m`havia tingut enamorada i no tenia mai l`ocasió de poder fer-lo. La foto que us he posat es del quadre sense enmarcar, un cop enmarcat va quedar preciós. La veritat es que els hi va fer moltíssima il.lusió, més de la que jo m`esperava. Tot i que us haig de dir que la foto no li fa justícia, doncs la roba era de fil blanc nata però com que vaig fer la foto damunt del sofà que és fosc ha quedat una mica "raret"


Hace muy poquito, nuestros amigos Toni y Alicia tuvieron a su bebé, un niño, que vino después de dos niñas, al han llamado Toni. Como que no tenía muy claro que regalarles, no me lo pensé dos veces i les hice este cuadro de punto de cruz que siempre me habia tenido enamorada i nunca he tenido la ocasión de poder hacerlo. La foto que os he puesto es la del cuadro sin enmarcar, una vez enmarcado quedó precioso. La verdad es que les hizo muchísima ilusión, más de la que yo me esperaba. Todo y que os tengo que decir que la foto no le hace justícia ya que la ropa era de lino blanco nata pero como que hice la foto poniendolo encima de mí sofá que es oscuro se ve un poco "rarito"

PER FI TINC BLOG!!!

M`ha costat molt decidir-me però per fí ho he fet, JA TINC BLOG. No sé pas com anirà ni si ho sabré fer anar molt bé, però bé el primer pas ja està fet. Des del meu blog m`agradaria que poguessim compartir entre totes les nostres aficions de punt de creu, cuina, llibres i qualsevol altre inquietud que poguem tenir. Bé doncs, em posaré "manos a la obra" i espero que aviat poguem compartir aquest espai totes juntes. Us espero aquí, al "Club de la costura".

Me ha costado mucho decidirme pero por fin lo he hecoh, YA TENGO BLOG. No se como irá ni si lo sabre hacer funcionar muy bien, pero el primer paso ya está hecho. Desde mi blog me gustaria que pudiesemos compartir entre todas nosotras las aficiones del punto de cruz, cocina, libros y cualquier otra inquietud que podamos tener. Bien pues me pondre manos a la obra y espero que muy pronto podamos compartir este espacio todas juntas.
Os espero aquí, en el "Club de la costura"