domingo, 24 de octubre de 2010

REGAL PEL TONI- REGALO PARA TONI

Fa molt poquet els nostres amics Alicia i Toni van tenir el seu bebé, un nen, que va venir després de dues nenes, el Toni. Com que no tenia molt clar que regalar-li no m`ho vaig pensar dues vegades i li vaig fer aquest quadret de punt de creu, que sempre m`havia tingut enamorada i no tenia mai l`ocasió de poder fer-lo. La foto que us he posat es del quadre sense enmarcar, un cop enmarcat va quedar preciós. La veritat es que els hi va fer moltíssima il.lusió, més de la que jo m`esperava. Tot i que us haig de dir que la foto no li fa justícia, doncs la roba era de fil blanc nata però com que vaig fer la foto damunt del sofà que és fosc ha quedat una mica "raret"


Hace muy poquito, nuestros amigos Toni y Alicia tuvieron a su bebé, un niño, que vino después de dos niñas, al han llamado Toni. Como que no tenía muy claro que regalarles, no me lo pensé dos veces i les hice este cuadro de punto de cruz que siempre me habia tenido enamorada i nunca he tenido la ocasión de poder hacerlo. La foto que os he puesto es la del cuadro sin enmarcar, una vez enmarcado quedó precioso. La verdad es que les hizo muchísima ilusión, más de la que yo me esperaba. Todo y que os tengo que decir que la foto no le hace justícia ya que la ropa era de lino blanco nata pero como que hice la foto poniendolo encima de mí sofá que es oscuro se ve un poco "rarito"

4 comentarios:

  1. Quina monada nena! Es preciós, però sí que sembla que la tela sigui més aviat torradeta. Jo encara ni li he fet res, crec que li brodaré un pitet com vaig fer amb la nena, però en blau.

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  2. Mira amb un pitet no t`equivoques, segur que li treurà més utilitat que amb el quadre. Ja li diré al Toni que em passi la foto del quadre enmarcat i la canviaré.
    Petons
    Sonia

    ResponderEliminar
  3. Es verdad.El cuadro luce muchisimo mas en realidad que en la foto.Es un regalo fino y elegante.Un bonito recuerdo para toda la vida.Tambien es verdad,que el baberito de Ana es monisimo y muy practico.Aveces tambien lo uso con Ainhara .Me ha gustado mucho tu bloc.El de Ana no lo he visto aun.Besos artistas.Alicia Nieva

    ResponderEliminar
  4. Hola Alicia:
    Grácias por visitar mi blog, y ya lo sabes, si quieres algún otro cuadrito me lo dices y me pongo a ello.
    Besotes y felices vacaciones
    Sonia

    ResponderEliminar