martes, 30 de noviembre de 2010

BANY O SPA? - ¿BAÑO O SPA?

Abans de que comenci el Nadal, i a casa meva comença ja aquest divendres, i us posi les cosetes nadalenques que he fet i estic encara fent, vaig a posar-vos un parell de quadres de bany que em va demanar la meva amiga Eva. Van ser una mica pesats de fer ja que tenen, encara que no us ho sembli, 51 fils cadascun. La veritat és que mentre els estava fent no m`acabaven de fer el pes. Però gràcies al gust de l` Eva alhora d`enmarcar quadres i veient-los penjats al seu bany, que tot s`ha de dir és espectacular, haig de reconèixer que  queden perfecte. La única cosa que em sap greu és que com a fotógrafa soc pèsima... i  ja veureu perquè us ho dic.


Antes de que empiece la Navidad, y en mi casa empieza ya este viernes, y os ponga las cositas navideñas que he hecho y estoy todavia haciendo, voy a poneros un par de cuadros de baño que me pidió mi amiga Eva. Fueron un poco pesados de hacer ya que tienen, aunque no os lo parezca, 51 hilos cada uno. La verdad es que mientras los estaba haciendo no me acababan convencer mucho. Pero gracias al gusto de Eva en el momento de enmarcar los cuadros y viendolos colgados en su baño, que todo hay que decirlo, es espectacular, tengo que reconocer que quedan perfectos. La única cosa que me sabe realmente mal es que como fotógrafa soy pésima... y ya vereis porque os lo digo.



10 comentarios:

  1. ohhhh ¡son preciosos! se nota que llevan muchos hilos por el resultado final. No te quejes de las fotos que están muy bien

    Besos

    ResponderEliminar
  2. Gracias guapa igualmente tengo que aprender a hacer mejores fotos, asignatura pendiente.
    Besotes
    Sonia

    ResponderEliminar
  3. Sonia cuál mal fotógrafa, con esos cuadros tan bellos, guauuuu te quedaron preciosos, te felicito.

    Saludos,

    Ale
    Costa Rica

    ResponderEliminar
  4. Gracias Ale pero prometo hacer mejores fotos
    Besos
    Sonia

    ResponderEliminar
  5. Doncs sí que han quedat macos!!

    Anna

    ResponderEliminar
  6. Gràcies guapa, ja els veurás en "vivo y en directo". Fins dissabte.
    Mua

    ResponderEliminar
  7. els dos són molt macos especialment el primer, una pregunta: són fotos pasades amb un programa de punt de creu? el disseny és molt original.

    CArme

    ResponderEliminar
  8. Hola Carme. Com ho has endivinat??? Si son fotos passades amb un programa de punt de creu.
    Petons
    Sonia

    ResponderEliminar
  9. Hola Sonia, m'ho he imaginat per la quantitat de fils que has utilitzat i per que maig he visgt aquest grafics, es dissenys de banys és el que més m'agrafa fer en punt de creu.

    Un petó

    CArme

    ResponderEliminar
  10. Son unas bellezas esos cuadros. Y si, es cierto, a veces hasta que no los vemos enmarcados o con la ultima puntada dada, no nos damso cuenta que lo que bordamos es hermoso.
    Felicitaciones, son preciosos!

    ResponderEliminar