lunes, 12 de septiembre de 2011

AVUÍ VA DE PREMIS - HOY VA DE PREMIOS

Hola guapes!!!!
Com esteu??? Suposo que avuí amb la tornada a l`escola dels nens ja comença la normalitat per a totes. Jo ja no tinc excuses, ara si no publico res o no faig punt  de creu no puc posar l`excusa de les vacances i del nens. 
De fet aquest va ser un dels motius per els quals no vaig publicar uns premis que em van donar unes amigues durant el mes d`Agost, i que com ja sabeu que m`agraden molt els premis, vull agraïr-lis encara que sigui tard.

Hola guapas!!!!
¿Como estais?? Supongo que hoy con la vuelta al cole de los niños ya empieza la normalidad para todas. Yo ya no tengo excusas, ahora si no publico nada o no hago punto de cruz no puedo poner la excusa de las vacaciones y los niños. 
De hecho este fue uno de los motivos por los cuales no publiqué unos premios que me dieron unas amigas durante el mes de Agosto y que como ya sabeis que me gustan mucho los premios, quiero agradecerselo aunque sea tarde.

La Mary, de les Labores de Cuchitri   m`ha donat aquest premi tan alegre. Moltíssimes gràcies preciosa!!!
Mary, de las Labores de Cuchitri   me`ha dado este premio tan alegre. Muchísimas gracias  preciosa!!!
La Silvana del blog L`ànima del Corb cec,  m`ha donat aquest altre premi tant tendre. Gràcies guapíssima!!!!
Silvana del blog L`ànima del Corb cec, me ha dado este otro premio tan tierno. Grácias guapisima!!!!
I l`altre premi que he tingut, molt glamuros per cert,  m`ha vingut donat de mans de la Rackel del blog Las bolsas de Mama. Moltissimes gràcies solete!!!
Y el otro premio que he tenido, muy glamuroso por cierto, me ha venido dado de manos de Rackel del blog Las bolsas de Mama. Muchísimas gracias solete!!!

No us oblideu de passar per els seus blogs, son unes noies maravelloses que tenen unes manetes de plata. 
Ja sabeu que no puc donar els premis a ninguna de vosaltres en particular, però si us el dono a cada una de vosaltres que passeu per aquí.
Molts petonets i feliç setmana

No os olvideis de pasar por sus blogs, son unas chicas maravillosas que tienen unas manitas de plata.
Ya sabeis que no puedo dar los premios a ninguna de vosotras en particular, però si os lo doy a cada una de vosotras que pasais por aquí.
Muchos besitos y feliz semana




4 comentarios:

  1. Siiiiiiiiiiiiii!!!!! Ya empezó el cole!!!! Ahora podemos estar más relajaditas, mientras los trastos están en clase!! Besitos.

    ResponderEliminar
  2. Besos y enhorabuena, que estamos esperando ver tus trabajos

    ResponderEliminar
  3. Enhorabuena por los premios!!! Besos.

    ResponderEliminar