lunes, 5 de marzo de 2012

COIXI PATCHWORK ACABAT - COJÍN PATCHWORK TERMINADO

Hola Noies, com esteu????
Tornem a ser dilluns i encara que em proposo fer entrades més sovint m`adono que només les faig de dilluns en dilluns. Ai mare meva, sembla que estigui programada com els robots!!!!
Bé últimament estic que no paro fent i desfent coses amb la meva màquina de cosir, i evidentment no deixo el punt de creu que ja sabeu que és la meva verdadera passió.
Com ja us he explicat  m`he apuntat a les classes de patchwork que fa la Carmen del blog Osito de trapo cada dimarts. L`últim projecte que ens va proposar era un coixí. Quan ho vaig veure em va semblar realment una obra faraónica. Jo, que no he fet mai patchwork, que fa dos mesos que sé el que és una màquina de cosir, i que la costura a mà en sí se em dona fatal, encara no entenc com m`hi vaig apuntar i el vaig conseguir acabar.
El cas és que no està ni de lluny perfecte, suposo que les que hi enteneu de patchwork ho veureu a kilómetres, i les que no hi enteneu tambè, però jo estic satisfeta perquè millor o pitjor, he conseguit fer l`aplicació, unir els quadrets, embuatar-lo  i el més importat, que sortís una funda de coixí amb les mides que ens deien i que mi cabés el relleno dins de la funda.
Des del moment en que el vaig veure en el blog de la Carmen ja tenia molt clar que seria per la meva neboda Clara, i jo crec que aixó em va fer que li poses un carinyo especial a l`hora de fer-lo. Li vaig donar el diumenge i li va encantar. De fet a la meva neboda Clara li agrada tot el que li regalo fet per mí, encara que em surti fatal. És un amor de nena!!!
Ara ens toca esperar el següent projecte de la Carmen, a veure si també m`hi animo!!!!

Per davant /Por delante



Pel darrera/ Por detrás

Hola Chicas, ¿como estais???
Volvemos a estar a lunes y aunque me propongo hacer entradas más a menudo me doy cuenta de que solo las hago de lunes en lunes. Ayyy madre mía, parece que esté programada como los robots!!!
Bien últimamente ando que no paro haciendo y deshaciendo cosas de costura con mi máquina de coser, y evidentemente no dejo el punto de cruz que ya sabeis que es mi verdadera pasión.
Como ya os he explicado en otras ocasiones me he apuntado a las clases de Patchwork que hace Carmen del blog Osito de trapo cada martes. El último proyecto que nos propuso era un cojín. Cuando lo ví me pareció realmente una obra faraónica. Yo que nunca he hecho patchwork, que hace dos meses que sé lo que és una máquina de coser y que la costura a mano en sí se me da fatal, todavía no entiendo como me apunté y lo conseguí terminar.

El caso es que ni de lejos está perfecto, supongo que las que entendeis de patchwork vereis los fallos a kilómetros, y las que no entendeis también, pero yo estoy muy satisfecha, porque mejor o peor, he conseguido hacer la aplicación, unir los cuadritos, acolcharlo y lo más importante, que saliera una funda de cojín con las medidas que nos decía  y que me entrara el relleno dentro de la funda!!!
Desde el momento en que lo ví en el blog de Carmen ya tenía muy claro que sería para mí sobrina Clara y yo creo que esto hizo que le pusiera un cariño especial en el momento de hacerlo. Se lo dí el domingo y le encantó. De hecho es que a mí sobrina Clara le encantan todas las cositas que le regalo hechas por mí, aunque me salgan fatal. Es un amor de niña!!!!
Ahora nos toca esperar al siguiente proyecto de Carmen, a ver si también me animo!!!

Bueno guapíssimes, a veure si em desprogramo una miqueta el cervell i intento posar alguna entrada abans de dilluns, que cosetes per ensenyar-vos en tinc unes quantes.
Passeu una feliç setmana i molts petonets a totes
Sonia

Bueno guapísimas, a ver si me desprogramo un poquito el cerebro e intento publicar alguna entrada antes del lunes, que cositas para enseñaros tengo unas cuantas.
Pasar una feliz semana y muchos besitos a todas
Sonia

21 comentarios:

  1. Hola Sonia.
    Yo veo el cojín perfecto.
    Me gustan los colores que has utilizado y la carita del ángel.
    Lindísimo!
    Te felicito por tu trabajo.
    Un super beso para ti. Feliz semana.
    Rosana.

    ResponderEliminar
  2. Sonia, yo lo encuentro muy bien.

    Felicidades por esos comienzos:-))

    Besos

    ResponderEliminar
  3. Chulíssim!! M'agrada molt com t'ha quedat...ja veig que les classes les aprofites molt bé, aviat seràs tota una experta amb la máquina de cosir i amb el patchwork.
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. ES una monada,me encantan los colores ,buen todo.Besos.

    ResponderEliminar
  5. Ostras !!! esta super maco, per ser el primer patch-coixí que fas. Jo no m'atreveixo amb aixos del patch pero m'agrada molt veure les coses que feu, tant o mes que el . de x, que tinguis una bona setmana i no et barallis gaire amb la pobre màquina. Petons.

    ResponderEliminar
  6. Supermaco!!!! Estàs feta una artista de l'agulla!!! T'ha quedat preciós!!!! La teva neboda estarà molt contenta!!!!
    De veritat que t'ha quedat perfecte, noia!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponderEliminar
  7. Pues mira, yo que quieres que te diga, que está precioso, vale que yo no soy entendida en pacht pero a mi me encanta, buenos avances.

    ResponderEliminar
  8. Esta geniál! Dentro de nada vas a ser tú la experta!
    Un besito, feliz semana!

    ResponderEliminar
  9. Sonia, Sonia, cómo te quejes, te arreo, eh?
    Te ha quedado precioooso. Muy alegre y dulce.
    Un trabajo divino. Esas clases se te dan fenomenal! Y hacéis unos trabajos lindísimos.
    Besitos.

    ResponderEliminar
  10. Que precioso es tu angelito, sobre todo me encanta el colorido de tu cojín.. muy alegre!

    feliz semana
    eljardindemiduende

    ResponderEliminar
  11. Hola Sonia! tan per davant com per darrere el coji esta fantastic, et felicito, la Clara deu esta contentísisma amb la tieta que li fa coses tan boniques, que tinguis tu tambe molt bona setmana, un petonet, Reyes.i tens molta raó encara que el patch esta molt be, no deixem la nostra pasió qu'es el px.

    ResponderEliminar
  12. És preciós! Felicitats!!! No m'estranya que a la teva nebodeta li hagi agradat! Jo amb el patch no m'atreveixo i com que tampoc no tinc màquina de cosir... Un gran treball de debó!

    ResponderEliminar
  13. No me extraña que le haya encantado a tu sobrina, te ha quedado monísimo.
    Besinos

    ResponderEliminar
  14. En cada aroma que sientas en la tierra, en cada amor que rebeles con tu mirada, en cada abrazo que entregues, hay una mujer que demuestra que es mujer mostrando su amor.
    Feliz día de la Mujer!
    Un beso y mi cariño para ti.

    ResponderEliminar
  15. Hola sonia! Pues yo veo muy lindo el cojin... Y lo que mas me gusta es las telitas que escogiste, te felicito!

    ResponderEliminar
  16. Qué bonito Sonia, y enhorabuena por tu tesón a la hora de querer aprender, pues ya ves el resultado, Tu sobrina estará encantada con él. Toda mi enhorabuena porque te lo mereces. BESOSSSSSSSSS

    ResponderEliminar
  17. Me encanta. Enhorabuena por el resultado.
    Besicos.

    ResponderEliminar
  18. Hola guapa, es precioso tu trabajo me encanta una moneria. Besos y feliz semana

    ResponderEliminar
  19. Quin coixi mes maco, no l'havia vist ta quedat genial!!! anim amb el pach!
    petonets

    ResponderEliminar
  20. Sonia te ha quedado chulismo el cojin. Tu sobrina se pondra contentisima.Bss

    ResponderEliminar
  21. Hola cel.
    M'ha encantat aquest coixí, tant per davant com per darrere.
    Els motius amb els que ho has decorat són preciosos.
    Espero no haver perdut molt el meu català ...
    Et desitjo una feliç setmana.
    Un petó i el meu afecte per a tu.

    ResponderEliminar