lunes, 22 de octubre de 2012

SAL ACABAT!!!!! - SAL TERMINADO!!!!

Hola Noies, com esteu???
Segueixo amb el meu ritme de publicar poc i brodar molt, no sé que em passa però cada cop que m`haig de posar a escriure se me`n va l`inspiració, i aixó que tinc unes quantes entrades fetes a mitges en el borrador del meu blog, però ni així. . Però avuí he dit "ja n`hi ha prou  ja anirá venint l'inspiració sobre la marxa". I és que tenia moltes ganes d`ensenyar-vos aquest quadret.

Hola chicas, como estais????
Sigo con mi ritmo de publicar poco y bordar mucho, no sé lo que me pasa pero cada vez que me pongo a escribir se me va la inspiración, y eso que tengo unas cuantas entradas hechas a medias en el borrador de mi blog, pero ni así. Pero hoy he dicho "ya basta, ya me irá viniendo la inspiración sobre la marcha". Y es que la verdad es que tenia la ilusión de enseñaros este cuadrito.

És un Tralala, concretament el  Mode de París que vaig fer amb el foro de Las Inquietas . L`he brodat amb llí, i la veritat és que m`encanta com ha quedat. Té uns colors pastels moníssims i  és tan femení....que a casa, que tinc tres homes no els hi agrada a cap, jajajaja!!!! Troben que és una mica cursi. Però ells poden dir misa, ara només em falta trobar-li un marc maco i ja li tinc el raconet reservat a la meva habitació. M`ajudarà el meu marit a penjar-lo o hauré d`apendre bricolatge jo????

Be espero que vingui l'inspiració més sovint a fer-me companyia i no ser tant tardona en publicar coses.
Petons a totes i bona setmana!!!!
Sonia


Se trata de un Tralala, concretamente el Mode de París que hice con el foro de las Inquietas. Lo he bordado con lino y la verdad es que me encanta como ha quedado. Tiene unos colores pasteles monísimos y es tan femenino....que en casa que tengo a tres hombres no les gusta a ninguno, jajajajaja!!! Lo encuentran un poquito cursi. Pero ellos pueden decir misa que ahora solo me falta encontrarle un marco bonito y ya le tengo reservado el sitio en mi habitación. ¿Me ayudará mi marido a colgarlo o tendré que aprender bricolage yo????

Be espero que vingui l'inspiració més sovint a fer-me companyia i no ser tant tardona en publicar coses.
Petons a totes i bona setmana!!!!
Sonia


Bien espero que venga la inspiración más a menudo a hacerme compañía y no ser tan tardona en publicar cosas.
Besitos a todas y feliç semana!!!
Sonia

19 comentarios:

  1. Diay Sonia, pero pensé que te habías ido de vacaciones nuevamente, que chiquita!!!! a ver si te portas mejor, ja ja ja.

    Divi divi divino el bordado es todo chic y ellos que sufran, porque la mamá es la mamá y solo 1 hay.

    Feliz semana.

    Ale
    Costa Rica

    ResponderEliminar
  2. Donçs que be que t'has decidit a publicar quelcom, pensaba que estabas OUT = al Caribe. Molt bonic el brodat de Tralalà. Animat i ensenyas coses que fas. Una abraçada i bona setmana.

    ResponderEliminar
  3. Has fet aquest quadra que tens a la columna de la dreta : Esferas de nieve???, es que el trobo preciòs, m'encanta. PETONS.

    ResponderEliminar
  4. Hola Sonia! m'alegra veuret per aqui, es molt bonic el quadret, que tinguis molt bona setmana, petons, Reyes.

    ResponderEliminar
  5. hola..... precioso trabajo, espero verte mas a menudo, tus trabajos son divinos.
    feliz semana

    ResponderEliminar
  6. Te ha quedado precioso, Sonia. El bordado es muy bonito y con esos colores se ve muy dulce.
    No te preocupes por tardar, entre una cosa y otra, no disponemos del tiempo que nos gustaría. Por aquí estamos igual, encantadas de entrar en tu casita.
    Besitos y hasta pronto!

    ResponderEliminar
  7. Es una monada! Potser sí que hauràs d'aprendre bricolatge perquè aquests homes....

    Petons i bona setmana!

    ResponderEliminar
  8. Es una monería Sonia!
    La inspiración viene y vá, ya volverá no te preocupes!
    Un besito guapa.

    ResponderEliminar
  9. ya sabes que mejor es no preguntar a estos hombres jaja siempre van a opinar lo contrario a nosotras....¡¡¡esta precioso!!
    un beso

    ResponderEliminar
  10. És molt bonic aquest quadret i t'ha quedat perfecte. Jo el tinc a mitges, és un Sal de Las locas de la Mesa Camilla, dividit en quatre parts, una per setmana. Penso com tu, els colors són molt encertats.
    Un petó

    ResponderEliminar
  11. Hola Sonia!!!
    T'ha qedat un TraLaLá preciós! M'agrade molt els dissenys d'aquesta casa. Un petó ben gran i a veure si et deixes caure més sovint que ens agrada molt veure tot el que fas.
    Petons!

    ResponderEliminar
  12. Pues me encanta, delicado y femenino!!!
    Besos

    ResponderEliminar
  13. Está precioso Sonia, estos esquemas son muy coquetos, que no cursis, y un consejo para el cuelgue; cuelgafácil que lo venden en cualquier ferretería y sólo hay que utilizar martillo.

    ResponderEliminar
  14. T'ha quedat moníssim!!! La meva mare el té a mitges, i els colors són una passada!!!

    ResponderEliminar
  15. A mí tampoco me entusiasma este diseño, me parece cursi ^^
    ¡¡Espero que actualices más a menudo porque me encantan tus entradas!
    Petonets!!!

    ResponderEliminar
  16. Superfino y elegante, una maravilla. Felicidades corazón, y a mí también me pasa igual, voy atrasadísima en las publicaciones y el visitar los blogs amigos; pero es que nos faltan horas para todo, además estoy con los regalitos de Navidad y Reyes, ainssssss que no me da tiempo. BESOS

    ResponderEliminar
  17. T'ha quedat molt maco i coquetó, enhorabona, petons!

    ResponderEliminar
  18. Pues a mi me parece monísimo, ahora a por el marco, que ese rincón que tienes reservado va a quedar de lo más chuli.
    Besinos

    ResponderEliminar
  19. Hola Sonia, es precioso y los colores me encantan. besos

    ResponderEliminar