martes, 4 de diciembre de 2012

QUADRES DE NADAL - CUADROS DE NAVIDAD

Hola Noies, com esteu????
Ja ha arribat decembre,  el fred i l`ambient nadalenc a les nostres ciutats. Aquest any a  casa nostre ens hem adelantat a altres anys i ja em montat l`arbre i em posat totes les decoracions nadalenques, bé gairabé totes perquè jo encara estic en procés de fabricació d`algunes que he començat i no he acabat, però prometo avans de nadal tenir-les totes acabades. 
Encara que son temps difícils m'encanta aquest esperit nadalenc que es viu aquestes dates i per aixó el meu blog no podia ser menys i també s`ha vestit de nadal. Us agrada????

Hola Chicas, como estais???
Ya ha llegado diciembre, el frío y el ambiente navideño a nuestras ciudades. Este año en nuestra casa nos hemos anticipado a otros años y ya tenemos montado el árbol y ya hemos puesto las decoraciones navideñas. Bueno, todas no porque todavía estoy en proceso de fabricación de algunas que tengo empezadas pero prometo antes de navidad tenerlas acabas.
Aunque son tiempos difíciles me encanta el espíritu navideño que se vive en estas fechas y por eso mi blog no podia ser menos y también se ha vestido de navidad. Os gusta????


Però ara anem al que toca, les labors. 
Com ja sabeu estic en el foro Creando Juntas i cada mes l`Ade, en l`apartat "Trabajando Juntas" ens proposa un tema, que aquest novembre era el de "Dulce Navidad"i nosaltres hem de fer una labor o manualitat que estigui rel.lacionada amb el tema. La veritat és que jo tenia en ment fer un altre cosa, que per cert estic fent igualment, però de repent va apareixer a les meves mans aquest disseny de la Madame Chantilly  per brodar a punt de creu, i em va agradar tant que no m`hi  vaig poder resistir. Oi que es mono?????
Ja li he comprat el marc i ara només falta que el manetes del meu marit tingui una estoneta per enmarcar-lo.

Pero ahora vamos a lo que toca, las labores.
Como ya sabeis en el foro Creando Juntas, cada mes Ade, su administradora, en el apartado "Trabajando Juntas" nos propone un tema, que este noviembre era "Dulce navidad" y nosotras tenemos que hacer una labor o manualidad que esté relacionada con el tema en cuestión. 
La verdad es que yo tenía en mente otra cosa, que por cierto estoy haciéndola igualmente, pero de repente apareció en mi poder este diseño de Madame Chantilly para bordar a punto de cruz, y me gusto tanto que no me pude resistir. ¿Verdad que es mono????
Ya le he comprado el marco y ahora solo falta que el manitas de mi marido tenga un ratito para enmarcarlo.

També us vull ensenyar el SNOWMAN de Tralala que vaig fer fa uns mesos, però que per un tema de despiste no us l`havia ensenyat acabat. Aquest també l`enmarcaré amb un marc blanc, perquè amb aquest llí rústic és el color que li va millor i li donaré a la meva germana que li fa molta il.lusió posar un quadret nadalenc.


También os quiero enseñar el SNOWMAN de tralala que hice hace unos meses, pero que por un tema de despiste bloguero no os lo había enseñado terminado. Este también lo enmarcaré con un marco blanco, ya que con este lino rústico es el color que le va mejor y se lo daré a mi hermana que le hace mucha ilusión tener un cuadrito navideño.

I per acabar aquesta entrada no puc deixar d`ensenyar-vos el collage que ha preparat l`Ade amb tots els treballs de les noies que hem participat aquest mes de novembre al Trabajando Juntas. Oi que son tots uns treballs preciosos????


Y para terminar esta entrada no puedeo dejar de enseñaros el collage que ha preparado Ade con todos los trabajos de las chicas que hemos participado este mes de noviembre en el Trabajando Juntas. Verdad que son todos unos trabajos preciosos?????

22 comentarios:

  1. Primer de to dir-te que m'encanta el look del teu blog. I ara a la feina, uns treballs maquísims, m'agrada molt aquest arbre amb el gatet, i el snow men també, jo el vaig també enmarcar en blanc i queda molt be. El collage fa molta "pachoca", es una passada veure tots els treballs junts. Tot i que es veritat que son mals moments per a molta gent, veig que els blogs tenen aquest esperit Nadalenc i fa il.lusior veure els resultats de tants de treballs per aquestes festes. Una abraçada i a seguir treballan. Petons.

    ResponderEliminar
  2. hola,.,., que bonitos trabajos , cualquier dia me pongo con el punto cruz, pero como no veo muy bien, me da algo de miedo....
    te ha quedado genial el blog. muy elegante
    besos

    ResponderEliminar
  3. Que bé, ja ha arribat el Nadal aquí!, jo encara no he adornat res....sempre ho deixo per a última hora. Els quadres són preciosos pero el de Madame Chantilly m'encanta!
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. L'Snowman és moníssim, però el de la nena amb les estrelletes m'ha robat el cor!
    Sort que no has posat els gràfics, que si no, ja enfilaria l'agulla!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Què macos t'han quedat, Sònia!!!! Ja fa Nadal!!! Estàs molt i molt treballadora, noia.

    Preciosos!!! Ara a disfrutar-los tots junts!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponderEliminar
  6. Són tots dos molt xulos Sonia! Especialment el de la nena i els estels. Molts petons guapa que feia dies que no et deia res.

    ResponderEliminar
  7. Agullainquieta m'ha tret les paraules de la boca.
    L'Snowman es bonic pero el disseny de Madame Chantilly es tan precios i dolç que m'ha deixat amb la boca oberta.
    Petons

    ResponderEliminar
  8. Son preciosos!!! Pero el tuyo del árbol con la niña es divino

    ResponderEliminar
  9. Ola Sonia!! felicitats tots dos quadres son preciosos, m'encanten. gracies pels teus anims, pero es que volem fer tantisimes coses, a par del patch i el PX estic fen uns centre de Nadal, ja vorem com sortiran. Que tinguis tu tambe molt bon cap de setmana "super llarg" petonets, Reyes.

    ResponderEliminar
  10. Pero qué me gusta ese Madame Chantilly....... está precioso y muy fino, quizás para el próximo año......., jejejeje. Felicidades corazón, porque haces en px cosas lindas!!! BESOTES

    ResponderEliminar
  11. Hola Sonia: tu blog quedó divino, me encantó.

    Tus bordados geniales, muy para la época navideña.

    Así que a disfrutar de las fiestas y de tu linda familia.

    Un abrazo,

    Ale
    Costa Rica

    ResponderEliminar
  12. Que preciosidades haces, es una maravilla tu blog, me ha encantado. Si te apetece podemos mantener el contacto. Besitos wapa.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  13. Ohhh me chifla es precioso esta niña de navidad,
    ahora a disfrutarlos, feliz fin de semana

    abrazo
    ^^

    ResponderEliminar
  14. Hola, que bonito!! la niña con el arbol es precioso.
    besos

    ResponderEliminar
  15. Hola Sonia!
    Me encanta tu cuadrito de Navidad! Está lleno de detallitos encantadores!
    Besitos.

    ResponderEliminar
  16. Hola Sonia, todo precioso como siempre un beso.

    ResponderEliminar
  17. Me encanta tu bordado, es precioso.
    Besicos.

    ResponderEliminar
  18. Quina enveja!!! tots moníssims flor!

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  19. Hola cielo.
    Felicidades por estos bordados, son geniales. Todos juntos lucen muchísimo, se nota que habéis trabajado a tope y bien.
    Que la magia de estos días llenen siempre tu vida y que el próximo año te acompañe el amor, el cariño, la alegría y la felicidad.
    Feliz feliz Navidad amiga.
    En mi blog tienes tu felicitación, es imposible enviarla a todas.
    Un beso enorme y todo mi cariño y admiración para ti.

    ResponderEliminar
  20. Ah! Felicidades, tu blog ha quedado precioso.

    ResponderEliminar
  21. Hola Sonia.
    Me ha encantado ese diseño de madamme Chantilly... muy delicado!!
    Felicidades por tus premios.
    Gracias por tus comentarios en mi blog.
    Un super beso para ti.
    Rosana.

    ResponderEliminar
  22. Que bonitos bordados mis felicitaciones te han quedado ¡preciosos!
    un abrazo.

    ResponderEliminar