sábado, 4 de diciembre de 2010

JA HEM FET L`ARBRE!!! - YA HEMOS HECHO EL ARBOL!!!


A casa meva, com a la majoria de les cases suposo, ja ha arribat el nadal. Ahir vam fer l`arbre  i evidentment no podien faltar els detallets que vaig fer l`any passat.
La qüestió és que vaig participar en un intercanvi de decoració per l`arbre i vaig pensar que podría fer uns guarniments de punt de creu amb tela de vinil. Després d`haveracabat els del intercanvi, em van agradar tant que  vaig començar a fer-ne per nosaltres i el reste la familia. I aquí teniu alguns dels que vaig fer i que avuí ja estan penjats al nostre arbre.

.










En mi casa, como en la mayoría de las casas supongo, ya ha llegado la Naviad. Ayer hicimos el arbol y evidentemente no podian faltar los detallitos que hice el año pasado.
La cuestión es que participé en un intercambio de decoración para el arbol y pensé que podía hacer unos adornos en punto de cruz con tela de vinilo. Después de haber acabado los del intercambio, me gustaron tanto que empecé a hacer para nosotros y el resto de la familia. Y aquí teneis algunos de los que hice y que hoy ya están colgados en nuestro arbol.

12 comentarios:

  1. Soniaaaaaaaaaa yaaaaaaaaaaa lo tienes montado, madre mía!!!!!!! bueno los adornos son simpatiquísimos, no me extraña que quisieras tenerlos para ustedes, enhorabuena, y besitos

    ResponderEliminar
  2. SoNIA QUE LINDOS ORNAMENTOS MUCHAS GRACIAS POR PASAR POR MI BLOG Y DEJARME TAN LINDO MENSA JITO UN BESO TE Y TE DEVUELVO LA ATENCIÓN. MIL GRACIAS!!

    ResponderEliminar
  3. Te quedaron preciosos los adornos para el arbol, como dicen en Italia " tienes manos de oro", me han encantado, besos isa

    ResponderEliminar
  4. Gracias chicas por vuestros comentarios sois unos soletes.
    Besos
    Sonia

    ResponderEliminar
  5. Hola tieta, sóc la Clara, m'ha costat molt poder-te comentar el teu "CLUB" ja que no sabia a on anar per fer-ho.
    Però ara, que per fi ja ser com es fa ja et puc escriure cosetes en el teu bloc. M'agrada molt tot el que fas, i les cosetes de nadal són molt mones!!
    Bueno tieta, molts petonets de la Clara

    ResponderEliminar
  6. Nona, quina il.lu em fan els teus comentaris. Ets la millor princesa. T`estimo
    Tieta

    ResponderEliminar
  7. nena eres ùnica tu mami que te adora petonets

    ResponderEliminar
  8. Gràcies Mami, soc única gràcies a tú.
    Petons
    Sonia

    ResponderEliminar
  9. ¡¡¡qué preciosidades!!! Están perfectos

    Besos

    ResponderEliminar
  10. Hola flor! Ja t'ho vaig dir dissabte a casa teva, però insisteixo... quina preciositat d'ornaments nadalencs, tens un arbre Nivell 10!

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  11. Gràcies guapes. Anna ja saps ara ja tens gràfics per anar preparant l`arbre de l`any vinent.
    Petons
    Sonia

    ResponderEliminar
  12. Pero qué preciosidad de adornos, te felicito.

    ResponderEliminar