miércoles, 5 de enero de 2011

ESTIMATS REIS MAGS - QUERIDOS REYES MAGOS


Avuí és la gran nit, la nit en que els petits de casa están plens d`il.lusió i nervis perquè esperen l`arribada dels tres reis mags d`orient, i els grans per un dia ens convertim en patges reials per donar-lis un cop de mà als Reis .  Demà als pares ens tocarà matinar, per veure com els nostres fills amb una gran il.lusió obren paquets per veure si els reis els hi han portat allò que demanaven o carbó, que es clar, com que ningú és el cent per cent bó tot l`any, carbó sempre cau.
Demà farem la ruta de cases familiars per anar a recollir les joguines que han portat a casa els avis, els tiets... i finalment dinarem tots plegats i menjarem el tortell de reis, que com diu la tradició si et surt la figureta que hi ha dins el tortell, ets coronat rei, pero si et surt la fava, doncs et toca pagar-lo.

Hoy es la gran noche, la noche en la que los pequeños de la casa estan llenos de ilusión y nervios porque esperan la llegada de los tres Reyes Magos de Oriente, y los mayores por un dia nos convertimos en pages reales, para echarles una manita a los Reyes. Mañana a los papas nos tocará madrugar, para ver como nuestros hijos con una gran ilusión abren paquetes para ver si los Reyes les han traido aquello que pedían o carbón, que claro, como que nadie es al cien por cien buen todo el año, carbón siempre cae.
Mañana haremos la ruta de casas de familiares para ir a recoger juguetes que los reyes han dejado en casa de los abuelitos, tios... y finalmente comeremos todos juntos y el postre será el Roscón de Reyes, que como dice la tradición si te sale la figurita que hay dentro del Roscon, eres coronado rei, pero si te sale la haba, pues te toca pagarlo.
Desit-jo a totes les persones que cel.lebreu el dia de Reis que us hagueu portat molt bé aquest any i que els reis us portin moltes cosetes, ahhhhh i sobretot, que no us surti la fava al tortell si no ja sabeu el que us toca.... Un secret sóc especialista en trobar-la jo!!!

Deseo a todas las personas que celebrais el dia de reyes que os hayais portado muy bien este año y que los reyes os traigan muchas cositas, ahhhhhhh y sobre todo, que no os salga la haba en el roscon, si no ya sabeis lo que os toca... Un secreto, soy especialista en encontrarla yo!!!!!

4 comentarios:

  1. Feliç nit de reis! m'encanta aquesta nit, per mi, és la més màgica de totes les nits. Un petó!

    ResponderEliminar
  2. Hola Sonia!

    Ese roscon se ve muy rico! :D
    Aquí en México le llamamos rosca y sólo trae figuritas con imagen de niño, nada de habas.

    Feliz Año Nuevo y Feliz día de Reyes!

    ResponderEliminar
  3. Espero que este año no te haya tocado la haba de nuevo, jajajja.
    La verdad es que es un dia especial, aunque nosotros este año lo pasamos en camita y con la gripe...que hi farem!

    Petons

    ResponderEliminar
  4. Hola flor!

    Jo també sóc especialista en treure la faba, però aquest any me n'he lliurat!!!

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar