martes, 19 de junio de 2012

DAVANTAL - DELANTAL

Hola noies, com esteu???
Últimament estic aprenent a fer coses que fa molt poc temps creia que mai de la vida sería capaç de fer, basicament perquè sempre he estat una negada de la costura. Pero va ser quan el meu marit per nadal em va regalar la màquina de cosir quan em van entrar totes les inquietuts per voler a apendre a fer de tot. I ves per on, millor o pitjor, ho estic aconseguint. Ja sé fer bastantes coses més que punt de creu.
I tot aixó és gràcies a noies com la Ade, que des del foro Creando Juntas no para d`ensenyar-nos amb tutorials fets per ella, a fer mil coses. I si "t`aturulles" com diu ella, no passa res, t`ho explica les vegades que faci falta, té una paciència....jo ho he pogut comprobar perquè soc la reina del "aturullamiento".
I entre les coses que he anat fent està aquest davantal, del qual em sento bastant orgullosa perquè encara que per la majoria de vosaltres deu ser una cosa molt fàcil per mí era com una obra faraónica, mai de la vida m`hagues imaginat que jo soleta faria un davantal. No està perfecte, de fet vaig tenir un problema amb el bies, però bueno, segur que el próxim em sortirà molt millor.
Petons a totes i sigueu felices.
Sonia


Hola chicas, como estais????
Ultimamente estoy aprendiendo a hacer cosas que hace muy poco tiempo creía que jamás en mi vida sería capaz de hacer, basicamente porque siempre he sido una negada con la costura. Pero fue cuando mi marido para navidad me regaló la máquina de coser y empecé a tener inquietudes y querer aprenderlo a hacer todo. Y mira por donde, mejor o peor lo estoy consiguiendo. Ya se hacer bastantes cositas más que punto de cruz.
Y todo esto es grácias a chicas como Ade, que desde el foro Creando Juntas no para de enseñarnos con tutoriales hechos por ella, a hacer mil cosas. Y si "te aturullas" como dice ella, pues no pasa nada, te lo explica las veces que haga falta. Tiene una paciéncia...yo lo he podido comprobar porque soy la reina del "aturullamiento",
Y entre las cosas que he ido haciendo está este delantal, del cual me siento bastante orgullosa, porque aunque me imagino que para la mayoría de vosotras debe ser una cosa muy fácil, para mí era como una obra faraónica, nunca de la vida me hubiera imaginado que yo solita haría un delantal. No está perfecto, de hecho tuve un problema con el bies, pero bueno, seguro que el próximo me saldrá mucho mejor.
Besitos a todas y sed felices
Sonia

17 comentarios:

  1. Es maquissim, m'encanta noia quina enveja de veritat, la tela es perfecta i la mideta també, felicitats i petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies guapa, té els seus fallos però no està mal.
      Petonets

      Eliminar
  2. Guauuuu !!! que maco. M'encanta, la roba es molt adient, i es veu perfecta. Fins aviat, petons.

    ResponderEliminar
  3. Sònia, t'ha quedat super bé!!! Jo el tinc pendent de fer, però no m'hi apuntaré fins que acabi el que em falta... realment aquest foro és super xulo, no?

    ResponderEliminar
  4. Te quedó precioso Sonia, la tela es una monería con esos motivos de cocina, enhorabuena guapa¡¡¡
    Besitos

    ResponderEliminar
  5. Sonia, la tela es preciosa, y anda que no me alegro nada de que estés haciendo otras cositas a parte del px. Enhorabuena corazón y puedes realmente sentirte orgullosa de todo lo que vas consiguiendo, ahora ha disfrutar. BESITOS........

    ResponderEliminar
  6. Hola Sonia.... me encanta el resultado del delantal!!!!!
    besitos

    ResponderEliminar
  7. Sonia, por lo que leo en tu post a partir de ahora te llamaré compañera de aturullamiento, me he sentido muy identificada, soy anti costura, todo me sale mal y ahora estoy mirando para hacer cositas para la casa, te ha quedado genial el delantal, eso me recuerda que también tendré que hacerme alguno,ainss que poquitas ganas, aunque igual me pasa como a ti, todo es ponerse, pero le tengo una manía a la máquina que no veas.

    ResponderEliminar
  8. Te ha quedado estupendo Sonia así que el bastante que has puesto delante de orgullosa sobra. Con el bies tranqui que es normal que de por el saco.
    Besinos

    ResponderEliminar
  9. El davantal esta molt bonic, la veritat es que amb la màquina s'obre tot un món a la costura.
    Segueix aixi que ho fas molt be.

    Petonets

    ResponderEliminar
  10. Hola Sonia!!! quin davantal mes simpatic que has fet, t'estas fent una experta amb la costura, felicitats, que tinguis molt bon cap de setmana, amb revetlla i tot, un petonet, Reyes.

    ResponderEliminar
  11. pues te ha quedado fantastico, con práctica todo se consigue y cad vez te aturullarás menos

    ResponderEliminar
  12. Está muy bonito sonia, es una monada Felicidades

    ResponderEliminar
  13. Te ha quedado chulisimo. El bies yo tampoco nos llevamos muy bien, jajaja
    Besos

    ResponderEliminar
  14. Sònia, m'has deixat bocabadada, nena, quin arte! i aprenent amb un tutorial, això té molt mèrit.

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  15. Como me gusta el delantal, es precioso!

    bsitos
    eljardindemiduende ^^

    ResponderEliminar