jueves, 28 de junio de 2012

SAL SNOW MAN TRALALA

Hola Noies, que tal???
Com porteu la calor??? A mi m`encanta l`estiu però haig de reconèixer que em deixa molt "chof". 
Últimament estic una mica desganada amb les labors, per la calor, es clar, i encara que cada dia faig alguna cosa la meva intensitat de treball ha baixat una mica. 
Tot i així tinc pendents moltes coses per ensenyar-vos ja que  la meva intensitat en publicar també ha baixat considerablement i se m`acumulen moltes entrades per fer.
Bé i deixant la calor de banda, avuí us vull ensenyar un sal molt refrescant que ens ha proposat la Belinda en el seu blog Tralala Love. Us ensenyo el primer objectiu, encara que tinc de dir-vos que com que ja fa temps que el tenia acabat i no l`havia publicat, ja gairabé estic acabant el segon i últim objectiu.
No sé si us enrecordareu que el nadal passat ja vaig fer un pare noel de Tralala també,( si no us enrecordeu el podeu veure AQUÍ). Doncs aquest Ninot de neu, l`he fet amb la mateixa roba de llí que vaig fer el Pare Noel i m`agradaria enmarcar-lo igual, perquè aquestes festes poguessin lluïr  junts al menjador. A veure si tinc sort i trobo el mateix marc i se m`adapte a les mides.
Bé noies, suposo que moltes de vosaltres ja comenceu vacances, així que us desitjo que ho passeu molt bé i carregueu molt les piles que l`hivern és molt llarg.
Petons i sigueu felices
Sonia

Hola chicas, que tal???
¿Como llevais la calor?? A mi me encanta el verano pero tengo que reconocer que me deja muy "chof".
Ultimamente estoy un poco apática con las labores, por la calor claro, y aunque cada día hago alguna cosa mi intensidad de trabajo ha bajado un poco.
No obstante tengo pendientes muchas cosas por enseñaros ya que mi intensidad por publicar también ha bajado considerablemente y se me acumulan muchas entradas para hacer.
Bien y dejar de lado el calor hoy os quiero enseñar un sal muy refrescante que nos ha propuesto Belinda en su blog Tralala Love. Os enseño el primer objetivo, aunque tengo que deciros que como ya hace tiempo que lo había terminado y no lo había publicado, ya casi estoy terminando el segundo y último objetivo.
No sé si os acordareis que la navidad pasada hice un Papa Noel de Tralala también ( y si no os acordais lo podeis ver AQUI). Pues este Muñeco de nieve lo he hecho con la misma tela de lino rústico con el que hice el Papa Noel y me gustaría enmarcarlo igual para que en las próximas Navidades pudiesen lucir juntos en el comedor. A ver si tengo suerte y encuentro el mismo marco y que se me adapte a las medidas.
Bueno chicas, supongo que muchas de vosotras ya empezais vacaciones, así que os deseo que lo paseis muy bien y cargueis mucho las pilas que el invierno es muy largo.
Besitos y sed felices
Sonia

10 comentarios:

  1. Hola Sonia!!! molt refrescant el teu ninot de neu, s'agraeix una mica de fresqueta, jeje, es normal que amb la calo no cundeixi la feina, que tinguis bon cap de setmana, petonets, Reyes.

    ResponderEliminar
  2. Hola Sonia! Quan de temps! Aquest Tralala si qeu refresca, llàstima que l'ambient no acompanyi gaire, jejeje

    Petons!

    ResponderEliminar
  3. Hola Sonia, pués imagínate aquí donde vivo a como estamos de grados de calor, es insoportable, y eso que estamos acostumbrados; pero creo que es la edad, que ya no se soporta igual, bueno a lo que voy, es muy bonito este diseño, yo llegué tarde; pero no importa, ya estoy anotada en el siguiente, jejeje. BESITOS, y ah, también estamos flojillas la mayoría; pero aúnque sea poquito, lo importante es seguir, si no se nos acumula todo, y por lo que veo, tienes bastante labores para comenzar, madre mía.....
    no paras

    ResponderEliminar
  4. Hola Sonia, doncs a mi també m'agrada molt la calor (encara que quedis "chofff"),no soporto el fred. Soposo que t'has apuntat pel pròxim TRALALA que escomença el 1 de juliol, perque algunes encara no tenim vacançes i al menys algo farem. Petonets i fins aviat.

    ResponderEliminar
  5. Precioso tu bordado. Espero que dejes pronto de estar "chof" y te cunda mucho este verano!!!
    Besicos.

    ResponderEliminar
  6. Jo tambe estic una mica chof, però vaig fent ja anire penjant noves cosetes la proxima setmana, m'he quedat al paro com la mitad d'espanyols aixi que de vacances re de re, espero que et vagi molt bé l'estiu i esperarem amb ganes el snowman que segur que et queda fantastic!! petons

    ResponderEliminar
  7. Ya sabes que me encantan los motivos navideños y el aire desenfadado de los diseños tralala le dan un estilo especial...vamos que es una maravilla!!
    A llevar el calor cmo podamos!
    Besos

    ResponderEliminar
  8. Muy chulo y muy refrescante.Besos.

    ResponderEliminar
  9. Qué lindo, Sonia! La verdad es que hace ilusión ver cositas que recuerdan la Navidad.
    Feliz fin de semana!
    Besos

    ResponderEliminar
  10. Es molt bonic aquest diseny, endavant amb ell.
    Si que veritat que ara amb la calor sembla que anem a mig gas, oi?
    Sobre la bossa Tilda, es molt facil,si t'animes m'ho dius per si puc ajudar-te.

    Petons

    ResponderEliminar